Bodybuilding

od 73 zł

Dieta BODYBUILDING to pełnowartościowy zestaw posiłków, stworzony dla osób aktywnych fizycznie.
Kompozycja diety spełni też oczekiwania wielbicieli mięsa. Połączenie produktów sprzyja kształtowaniu masy mięśniowej, redukując tkankę tłuszczową, sukcesywnie dostarczając przy tym energię z węglowodanów oraz dobrej jakości tłuszczy. Finalnie dieta pozwoli Ci zoptymalizować trening, wyrzeźbić sylwetkę oraz dostarczyć niezbędne makro i mikroskładniki, pokrywając Twoje zwiększone zapotrzebowanie na nie.
Posiłki od nr 1 do nr 4 zapewnią Ci zrównoważoną dawkę energii, wszystkie 5 posiłków uwzględnia rygorystyczną dawkę białka pełnowartościowego. Ostatni posiłek pozbawiony węglowodanów wyciszy twój organizm, optymalizując czas nocnej regeneracji.

BODYBUILDING 2500 kcal B: 28% T: 32% W: 40%
180g białka, 90g tłuszczy, 250g węglowodanów

BODYBUILDING 3000 kcal B: 28% T: 34% W: 38%
210g białka, 110g tłuszczy, 280g węglowodanów

BODYBUILDING 3500 kcal B: 30% T: 31% W: 39%
260g białka, 120g tłuszczy, 340g węglowodanów

ŚNIADANIE:
TWAROŻEK Z ŁOSOSIEM WĘDZONYM, SUSZONYMI POMIDORAMI I SZCZYPIORKIEM, SAŁATKA Z OGÓRKIEM I RZODKIEWKĄ, PRAŻONE PESTKI DYNI, PIECZYWO PEŁNOZIARNISTE

II ŚNIADANIE:
GRANOLA BAKALIOWA, OWOCE EGZOTYCZNE, KOKOSOWY JOGURT Z MELISĄ

OBIAD:
STEK WOŁOWY, SOS PIECZENIOWY Z ZIELONYM PIEPRZEM,PIECZONE BATATY Z ROZMARYNEM I CZOSNKIEM, FASOLKA SZPARAGOWA

PODWIECZOREK:
SAŁATKA TAJSKA Z MAKARONEM VERMICHELLI, WARZYWAMI I PIECZONYM INDYKIEM

KOLACJA:
PIECZONY FILET Z KURCZAKA PODAWANY Z WŁOSKĄ CAPONATĄ